1. Garantia bunurilor vandute de bijuteriidinargint.ro
Certificatul de garantie asigura clientului posibilitatea de a repara produsul achizitionat in termen de 365 de zile de la data primirii coletului, daca acesta prezinta vicii de fabricatie.
Garantia acopera defectele din fabricatie conform legii 449/2003 si O.G. 21.1992 :
- Pentru a beneficia de acest drept este necesara prezentarea etichetei cu cod de bare care este lipita pe colet (AWB) si eticheta cu cod de bare care este lipita pe Bunul comandat. Acestea doua etichete contin toate datele necesare pentru indentificare pentru a face dovada ca bunul este cumparat de la noi. Nu este nevoie sa prezentati factura sau certificatul de garantie / calitate.
- Daca Bunul care este in perioada de garantie, nu se mai poate repara si trebuie inlocuit dar nu mai este in stoc sau nu se mai fabrica, poate fi inlocuit cu unul asemanator, de aceeasi greutate.
Cheltuielile pentu reparatii le vom suporta noi, insa costurile de transport se vor face pe cheltuiala clientului.
Timpul de asteptare a reparatiilor poate creste, datorita faptului ca bijuteriile se intorc la furnizor pentru o reparatie profesionista. Dupa ce ajunge produsul la noi, vei fi anuntat inainte de expediere.
La predarea bijuteriilor pentru reparat, clientul va fi informat despre toate aceste detalii si isi va da acordul pentru aceste proceduri.
1.1 Garantia nu se acorda in urmatoarele conditii.
Garantia este valabila 12 luni si este acordata doar in cazul unor defecte din fabricatie descoperite ulterior.
Garantia nu include deteriorarile bijuteriilor purtate excesiv sau incomplete care prezinta urme de uzura, pietre lipsa, sparte, etc.
Pentru a purta corect bijuteriile si intretinerea lor folositi link-ul Sfaturi pentu intretinerea bijuteriilor.
2. Conditii generale pentru returnarea bunurilor vandute de bijuteriidinargint.ro
Sunt doua variante de returnare de bunuri.
- Returnare pentru care primesti un voucher pentru a cumpara alte bunuri de aceeasi suma de pe site-ul bijuteriidinargint.ro
- Returnare toatala a sumei
Pentru a returna un produs trebuie sa te autentifici in contul tau de client etapele de mai jos.
Parola contului o gasesti in e-mail-ul de inscriere primit dupa efectuarea comenzii sau o poti reseta folosind link-ul Am uitat parola.
2.1. Cerere de returnare
Dupa ce intri in contul tau selecteaza Istoricul comenzilor si detalii
2.2 Alege din lista bunul pe care doresti sa il returnezi si clic pe Detalii
2.3 In lista cu Detalii comanda vezi bunul pe care vrei sa il returnezi, bifeaza in dreptul lui si selecteaza cantitatea in cazul in care au fost cumparate mai multe bucati din acelasi model.
In chenarul de jos din pagina cu "Detalii comanda" poti adauga contul bancar in care trebuie virata suma.
2.4 Dupa ce ai urmat etapele de mai sus trebuie clic pe "Solicita o returnare" pentru finalizare.
2.5 Ulterior vei primi un e-mail in care este specificat ca poti trimite pachetul cu bunul cumparat.
Poti expedia produsul numai dupa ce primesti e-mail de confirmare cu stadiul "in astepratea pachetului".
2.6 Returnarea la easybox in trei pasi simpli.
Pentru retur trebuie completat formularul de la adresa https://sameday.ro/retur_in_easybox.
Dupa ce ai accesat link-ul de mai sus apasa "selecteaza magazinul" unde vrei sa faci retur sau scrie in chenar Exor Corporation si apasa pe textul "incepe returul".
Se va deschide o pagina in care trebuie sa completezi formularul de retur cu numarul de comanda (TUR), nume si prenume, adresa de e-mail, numar de telefon si sa selectezi la ce easybox vrei sa returnezi coletul.
Apasa pe textul "Trimite" si va afisa codul PIN pentru a preda coletul la easyboxul SAMEDAY.
Nu este necesar tiparirea AWB-ului sau alte hartii.
Vei primi un e-mail de confirmare cu datele de retur, dupa incarcarcarea coletului la easybox.
2.7 Verificam integritatea bunului si daca nu corespunde cu cerintele enumerate la punctul 3. Limitarea dreptului la retur in 14 de zile vei primi e-mail cu returnare anulata.
Vei primi e-mail cu mesajul returnare completa daca bunurile returnate corespund cerintelor de la punctul 3.
Daca nu ai primit e-mail verifica in spam sau bulk.
Selecteaza lista retur bunuri unde poti sa urmaresti procesul de retur.
Rambursarea sumelor pentru cumparaturile cu plata prin banca se va face in maxim 14 zile calendaristice de la confirmarea cererii de returnare.
In cazul cumparaturilor cu plata la livrare numerar rambursarea sumelor poate dura pana la 14 zile lucratoare de la confirmarea cererii de returnare. Rambursarea sumelor se va face numai prin transfer bancar in contul IBAN transmis neechivoc de consumator. Contul bancar trebuie sa fie pe numele persoanei care a efectuat comanda pe siteul bijuteriidinargint.ro. Nu se pot rambursa sumele numerar.
Trimite doar numele, numarul contului bancar IBAN, denumirea bancii unde a fost creat, la adresa pe e-mail vanzari@bijuteriidinargint.ro pentru returnarea sumei.
Nu cerem si nu trebuie oferite altor persoane alte date bancare decat cele de mai sus necesare transferului.
Daca Bunul pe care l-ai comandat nu este pe placul tau sau ai primt alt bun decat cel comandat primesti banii inapoi, ai dreptul de a te razgandi si de a-l returna in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii Bunului fara invocarea unui motiv si fara a suporta alte costuri suplimentare conform OUG 34/2014 - Ordonanta de Urgenta Guvernamentala privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta. Astfel perioada de returnare a unui Bun expira in 14 zile.
Schimbarea bunului la cerere este posibila si se va percepe o taxa de 25 de lei. Exceptant cazul in care bunul prezinta defecte de fabricatie sau nu coincide cu ce a fost comandat (nu are acelasi cod) schimbul va fi gratuit.
Pentru a cumpara fara griji, Clientii pot primi Retur gratuit in 14 de zile pentru comert la distanta.
Returul este gratuit si se va face pe cheltuiala bijuteriidinargint.ro pentru prima cerere. Incepand cu a doua cerere de inlocuire pentru acelasi produs se va percepe o taxa de transport in valoare de 16 Lei.
Daca bunul sau ambalajul este deteriorat cu urme de folosire, rupt, indoit, spart care rezulta ca sa diminuat valoarea acestuia conform OUG 34/2014 rambursarea sumelor va fi partiala.
3. Limitarea dreptului la retur gratuit in 14 de zile
Compania Exor Corporation SRL isi rezerva dreptul de a limita serviciul Retur gratuit in 14 de zile in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat. Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica atunci cand se constata un comportament incorect.
Sunt acceptate doar bijuteriile care nu prezinta urme de uzura sau deformari si care sunt in starea lor originala.
Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile/cadourile si ambalajele cu care a fost livrat.
Sa se returneze cu eticheta intacta a Produsului ce contine codul de bare si eticheta AWB care este lipita pe pachetul primit de la curier.
Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificare pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Nu putem accepta pentru retur bunuri care au fost purtate, modificate sau deteriorate.
Daca vei intampina probleme cu returul produselor cumparate din magazinul nostru online, nu ezita sa ne contactezi la numarul 0735544333 sau trimite un e-mail la contact@bijuteriidinargint.ro pentru a gasi cea mai buna solutie si rezolvarea acestora.